EE lemondás

Mind a két mobiltelefon előfizetésünk az EE-nél van, az egyikre februárig él a hűség, a másikra már nincs semmi. Mindkét telefont meg lehet tartani, megkértük az unlock kódokat is és amiért a bejegyzést írom az az, hogy hogyan lett a 350 fontos lemondási díjból végül 190. Alkudni kell.

A folyamat érdekes, egy indiai call centerben indult. Elmondtam, hogy régóta előfizető vagyok, elég sokat fizetek minden hónapban és nem a konkurencia miatt megyek, hanem elköltözöm az országból. És ezt még háromszor, mígnem felvette valaki, aki hallhatóan angol volt. Ő is meghallgatott, hümmögött, majd mondott egy számot. Mivel ez nálam elég közel volt az eredeti összeg feléhez, ezért gondolkodás nélkül rábólintottam és csak azzal okoztam csalódást, hogy nem azonnal fizettem ki, hanem megkértem, hogy terheljék rá az utolsó számlára…

Kategória: Szolgaltatok
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás.