Euronics

A ház, ahová költöztünk üres volt és bár lett volna használt mosógép és hűtő, úgy döntöttünk, hogy veszünk újakat. Nem azért, mert rengeteg pénzünk volt – sőt, ezzel ki is nulláztunk mindent -, hanem mert ezek jó eséllyel olyan eszközök, amiket csak “egyszer” kell megvenni.

A választás hosszas gondolkodás után az Euronics-ra esett. Besétáltunk a Sugárban lévő üzletbe és meglepő módon volt minden, amit felírtunk (kivéve mikrót, abból csak a két véglet). A végösszeg elég magas lett, így elkezdtünk alkudozni (merthogy lehet) és sikerült egy egész használható kedvezménnyel távoznunk.

A szállítás rendesen megtörtént, semmi sem sérült, minden megvolt, 1 – 0 az Euronics-nak.

A nyár végén jók voltak, így 3 hete, amikor tűzhelyet kerestem, megint őket választottam. Zanussi, alap gáztűzhely, készleten. Royal sprint fogja szállítani, majd hívnak. Tók jó. Nem hívtak, az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen és a nyomkövetés sem mindíg friss. Egyik nap épp elindultam otthonról, amikor hívtak, hogy jönnének fél órán belül. Remek, nem gond, Barbi otthon van. Fél óra múlva Barbi hív, hogy pénzt kérnek tőle, mert utánvétes lett a dolog. De jó, pénz nincs otthon. Sebaj, másnap ingyen kihozzák megint.

Eljött a másnap, direkt otthon maradtam, pénz is volt. A nyomkövetés szerint a csomag úton van. Mivel pár órára el kellett szaladnom, felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mégis mikor várhatóak. Kivételesen felvették, de kiderült, hogy a futár kolléga újbóli kiszállítás helyett visszaszállítást kért, így a csomag nem felém, hanem az Euronics felé tart éppen.

A következő hétre sikerült újbóli kiszállítást kérnem. Kicsomagolás közben kiderült, hogy a legkisebb égő fedele hiányzik. Az Euronics ezt egy teljes cserével kívánta orvosolni, viszont mivel már nincs készleten újabb darab, ezért bizonytalan, hogy mikorra kapnám meg (és addig a meglévőt sem lehetne használni, a régit meg elvitték). Gondoltam, hogy majd szerzek márkaszervíztől alkatrészt, így nem éltem a cserével. Erről telefont, emailt és postai levelet is kaptam, ami egyébként elég jó, mert komolyan vették a panaszt.

A márkaszervíz legkorábban 15 napon belül tud szerezni ilyet, 2300 Ft-ért, vagyis januárig nincs égőfedél. A Zanussi oldalán van angol webshop, ezt az alkatrészt aznap is szállítják, 10 font 50 penny-ért. Írtam hát nekik, hogy tudnának e értem valamit tenni. Azt tették, hogy írtak a magyar képviseletnek, akik becsülettel angolul válaszoltak egy szervízlistával. Mivel szinte az összessel beszéltem már addigra, ezért egy magyarul írt válaszban megköszöntem és sajnálatomat fejeztem ki, hogy ekkora eltérések vannak az európai alkatrészellátásban. Erre viszont válasz már nem érkezett 🙂

A vége az lett, hogy egy váci panel aljában lévő, garázsból kialakított szerelvényboltba besétáltam és adtak készletről 3500Ft-ért. Euronics / Zanussi – Keve 1 – 1

Reklámok
Kategória: Uncategorized, Vásárlás
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás.

