Látogatás Endrééknél

Vasárnap meglátogattuk Endrééket. A vonat London Euston-ról indult félóránként, megcéloztuk a 10:53-ast, automatáztunk jegyeket (tudom, hogy technikai oka van annak, hogy a retúr az két jegy, de attól még elég hülyén néz ki) és felszálltunk a vonatra. Mondtam Barbinak, hogy milyen király, hogy itt pontos lesz a vonat. Hát nem lett, 23 perc késés után (közben egyébként folyamatosan bemondták, hogy mi a baj és hogy mire lehet számítani) közölték, hogy ez a vonat nem oda megy, ahova mi szeretnénk, szálljunk le. 2 perc ácsorgás után jött egy ember és kiabálva közölte, hogy a 3 perc múlva, a pályaudvar túlsó feléről induló vonatra kéne átszállnunk… Nem egyszerűen, de sikerült, így 40 perces késéssel ugyan, de megérkeztünk Hemel Hempstead-be.

Endre kijött elénk, így kényelmes utunk volt hozzájuk. Barbi még nem találkozott Endréékkel, úhogy a megérkezést ismerkedés követte, azt pedig egy nagyon kiadós ebéd, amit mégegyszer köszönünk Krisztának 🙂 Mivel a költségvetésünk elég alacsony és a fényképezőgépet is sikeresen otthon hagytam, ezért ebéd után elsétáltunk a parkba, megnéztük Hemel központját és az óvárost aztán pókereztünk egyet (én gyorsan osztóvá degradáltam magam :)). Az óváros nagyon tetszett, van benne sok régi jellegzetes angol épület, régi templom és park, nomeg kocsma 🙂

A 8:10-es vonatot értük el és a remek busznak köszönhetően 10:30-ra már otthon is voltunk. Sipi volt olyan rendes és megsütötte nekünk a maradék sült krumplit és húst, így legalább a vacsorakészítéssel nem kellett időt tölteni. Engem még Endrééknél elkapott az allergia, minden zsepim elfogyott mire hazaértünk és jól ki is fáradtam, úhogy bedőltem az ágyba és reggel 7-ig meg sem moccantam.

Kategória: Barbi, Endre, Sipi | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.